چگونه بدانیم که کولر گازی گرمایش دارد؟
این سوالی است که قبل از شروع برای شما پیش می آید که به راحتی و از چند راه شما می توانید به جواب سوال خود پی ببرید.
اولین کار مراجعه به دفترچه راهنمای زمان کولر گازی است که همرای هر ک.لر گازی موجود است و با مراجعه به آن می توانید پی ببرید که کولر شما دارای سیستم گرمایش است یا خیر.
دومین راه برای پی بردن به داشتن سیستم گرمایش کولر گازی تماس گرفتن با نمایندگی یا مراکزی که از آن ها کردید و از آن ها سوال کنید.
و اما راه سوم و بسیار ساده مراجع به برچسب فنی که بر روی همه کولر گازی ها وجود دارد و نصب شده است .روی تمام پنل های داخلی  خارجی کولر گازی ها برچسب هایی نصب ده است که با خواندن آن ها شما می توانید به بسیاری از مشخصات دستگاه خود از جمله سیستم گرمایش و سرمایش آن پی ببرید در این برچسب ها عباراتی درج شده است که در تصویر زیر می بینید.

نحوه راه اندازی گرمایش کولر گازی


 

همانطور که در قسمت های شماره گذاری شده می بینید از دو کلمه انگلیسی CoolingوHeating استفاده شده است.
COOLING:همانطور که می دانید این کلمه در انگلیسی به معنای سرمایش دستگاه است که در برچسب فنی همه کولر گازی ها این کلمه درج شده است.
HEATING:این کلمه به معنای گرمایش دستگاه است که بر روی برچسب کولر هایی درج شده است که دارای سیستم گرمایش است.
اگر شما کلمه HEATING را در برچسب کولر گازی مشاهده کردید به معنای مجهز بودن کولر گازی شما به سیستم گرمایش است و با خیال راحت شروع به تنظیمات و راه اندازی سیستم گرمایش کولر خود کنید.



 نحوه راه اندازی گرمایش کولر گازی


نحوه ی راه اندازی گرمایش کولر گازی:
سعی داریم که به صورت گام به گام راه اندازی سیستم گرمایش کولر گازی را به شما یاد بدهیم.
مرحله اول:کولر گازی خود را خاموش کنید
مرحله دوم: شروع به تنظیم ریموت کنترل خود کنید برای این کار ریموت کنترل کوار گازی را از کولر گازی دور کنید تا در حین تنظیم کول روشن نشود .
روی ریموت کنترل دکمه ای به اسم menu وجود دارد اما در برخی ریموت کنترل ها این دکمه وجود ندارد که با دستکاری کردن دکمه های دیگر شما متوجه تغییر در صفحه نمایش کنترل می شوید که شکل هیی به صورت خوشید،گلوله برف و قطره آب نمایشش داده می شود و یا فلش کوچکی را مشهاده می کنید که با زدن دکه های دیگر یا دکمه menu شروع به تغییر می کند.

نحوه راه اندازی گرمایش کولر گازی


 
 بعد از پیدا کردن دکمه و نمایش این نماد ها صفحه نمایش کنترل بر روی گزینه های AUTO،COOL،DRY،HEAT و FAN می رود که با گذاشتن تنظیمات بر روی HEAT به معنای گرما یا نماد خورشید کولر شما بر روی گرما تنظیم می شود.بعد از تمام شدن تنظیمات گرما شما باید درجه گرما اسپلیت را تنظیم کنید که با زدن دکمه TEMP که به صورت فلش بالا و پایین دارد درجه را بر روی دمای 30 درجه و یا 28 درج قرار دهید که گمای مطبوعی به شما می دهد و اجازه استراحت را به موتور کولر گازی داده و مصرف برق را پایین نگه می دارد ولی در بعضی کولر گازی ها این عمل را می توان تا بالای 30 درجه برد.
در مرحله آخر کنترل تنظیم شده را خاموش کرده و سپس کولر گازی بانه خود را روشن کنید.
اگر این مراحل را به درستی انجام دادید شما موفق به راه اندازی سیستم گرمایش اسپلیت خود شده اید.

اما نکته ی دیگری که اشاره کردن به آن در این مقاله خالی از لطف نیست این است که آیا سیستم گرمایش کولر گازی مصرف برق را بالا می برد یا خیر؟
در جواب این سوال باید بگوییم بله،به دلیل اینکه در سیستم گرمایش کولر گازی کمپروسور دستگاه بیشتر در حالت فعال قرار می گیرد و در نتیجه مصرف انرژی بالا می رود.


وبلاگ بانه کالا کولر ,گازی ,گرمایش ,سیستم ,کنترل ,برچسب ,کولر گازی ,سیستم گرمایش ,گرمایش کولر ,ریموت کنترل ,اندازی سیستم ,اندازی سیستم گرمایش ,صفحه نمایش کنترل , منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

متن اهنگ نوحه اردبیل نمایندگی فروش اینورتر دلتا 6733 09197977577 | تعمیر و ارتقاع فلزیاب پیمکس | PiMax 2 | PiMax 3